Soy Chicano Forums

Go Back   Soy Chicano Forums > Entertainment > Games

Games Threads with no main topic of conversation should go here. Also role-playing or forum thread games go in this section.

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #51  
Old 06-05-2008
LW_INA170's Avatar
LW_INA170 LW_INA170 is offline
Maestro
 
Join Date: Oct 2004
Location: ~(718)~(212)~(347)~(646)~(917)~ NYC >
Posts: 3,675
Send a message via AIM to LW_INA170 Send a message via MSN to LW_INA170 Send a message via Yahoo to LW_INA170
Default Re: The Official "I AM STONED" sign-in sheet...

hahahahah.....

mira kien habla..

omg so many smileys!!
__________________


xanga
..DONT EVEN TRY TO ASK MY ASL PUNKS!!
...."TIME IS MONEY BITCHES!!"...
..oh yeah!!... theres nothing wrong with having a lil' D SH!T in U!
Reply With Quote
  #52  
Old 06-05-2008
MZBROWNEYES's Avatar
MZBROWNEYES MZBROWNEYES is offline
Maestro
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 4,754
Default Re: The Official "I AM STONED" sign-in sheet...

wassup
__________________
FUCK YOU
YOU
FUCKIN'
FUCk

Reply With Quote
  #53  
Old 06-06-2008
Cal's Avatar
Cal Cal is offline
ಠ_ರೃ
Veterano
 
Join Date: Jun 2003
Location: Marland
Posts: 8,513
Default Re: The Official "I AM STONED" sign-in sheet...

Quote:
Originally Posted by LW_INA170 View Post
^^^^and why is that????
Cuz.
Reply With Quote
  #54  
Old 06-06-2008
soy_ladiie
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: The Official "I AM STONED" sign-in sheet...

i will neva eva eva eva eat a damn medicated kush brownie again
Reply With Quote
  #55  
Old 06-06-2008
Chicano_Widd_Shadez619 Chicano_Widd_Shadez619 is offline
Banned User
Maestro
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,389
Default Re: The Official "I AM STONED" sign-in sheet...

Quote:
Originally Posted by sweetnspicy79 View Post
INa YOU trippin?! andas bien HHHHaaaaPPPy...:mrgr een:: cheers::elephan t::bounc e:
HEY!!! WHAT YOU DOING WITH MY SUPER HEROS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????
Reply With Quote
  #56  
Old 06-06-2008
QueenB's Avatar
QueenB QueenB is offline
Director
 
Join Date: Mar 2006
Location: Charger ♥ Land
Posts: 5,649
Default Re: The Official "I AM STONED" sign-in sheet...

hey shadez! lets smoke a bowl lol
Reply With Quote
  #57  
Old 06-06-2008
Chicano_Widd_Shadez619 Chicano_Widd_Shadez619 is offline
Banned User
Maestro
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,389
Default Re: The Official "I AM STONED" sign-in sheet...

Quote:
Originally Posted by mzqu33nb33 View Post
hey shadez! lets smoke a bowl lol
i wish but since im looking for a new job i cant!!!
Reply With Quote
  #58  
Old 06-06-2008
QueenB's Avatar
QueenB QueenB is offline
Director
 
Join Date: Mar 2006
Location: Charger ♥ Land
Posts: 5,649
Default Re: The Official "I AM STONED" sign-in sheet...

oooo wut? really? bout time! I hate ur damn schedule cuz dis season we r gonna hit da charger games foolio!
Reply With Quote
  #59  
Old 06-06-2008
Chicano_Widd_Shadez619 Chicano_Widd_Shadez619 is offline
Banned User
Maestro
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,389
Default Re: The Official "I AM STONED" sign-in sheet...

Quote:
Originally Posted by mzqu33nb33 View Post
oooo wut? really? bout time! I hate ur damn schedule cuz dis season we r gonna hit da charger games foolio!
well i got fired so i got lots and lots of time to kick it with the homies and familia now
Reply With Quote
  #60  
Old 06-06-2008
QueenB's Avatar
QueenB QueenB is offline
Director
 
Join Date: Mar 2006
Location: Charger ♥ Land
Posts: 5,649
Default Re: The Official "I AM STONED" sign-in sheet...

but how did u get fired? but dang i no cuz u soooo passed up charger games to go to work.. it was lame!
Reply With Quote
  #61  
Old 06-06-2008
LW_INA170's Avatar
LW_INA170 LW_INA170 is offline
Maestro
 
Join Date: Oct 2004
Location: ~(718)~(212)~(347)~(646)~(917)~ NYC >
Posts: 3,675
Send a message via AIM to LW_INA170 Send a message via MSN to LW_INA170 Send a message via Yahoo to LW_INA170
Default Re: The Official "I AM STONED" sign-in sheet...

Quote:
Originally Posted by Calmanani View Post
Cuz.
Cuz wat???

omg.. not tonite... i need to get up early and go to the laboratory to give in my blood test
__________________


xanga
..DONT EVEN TRY TO ASK MY ASL PUNKS!!
...."TIME IS MONEY BITCHES!!"...
..oh yeah!!... theres nothing wrong with having a lil' D SH!T in U!
Reply With Quote
  #62  
Old 06-06-2008
soy_ladiie
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: The Official "I AM STONED" sign-in sheet...

Quote:
Originally Posted by sweetnspicy79 View Post
pinshe Giggles, marijuana..
lol..naww for reals fool that prescription shit aint no joke..

bullshit you not i was stuck the whole day
Reply With Quote
  #63  
Old 06-06-2008
soy_ladiie
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: The Official "I AM STONED" sign-in sheet...

Quote:
Originally Posted by sweetnspicy79 View Post
^^damm! funny though........
u shoud of seen me i was like ice cube on friday throwing water on my face and shit hoping it would help it go away...
Reply With Quote
  #64  
Old 06-07-2008
Cal's Avatar
Cal Cal is offline
ಠ_ರೃ
Veterano
 
Join Date: Jun 2003
Location: Marland
Posts: 8,513
Default Re: The Official "I AM STONED" sign-in sheet...

Quote:
Originally Posted by LW_INA170 View Post
Cuz wat???
Cuz... stuff.
Reply With Quote
  #65  
Old 06-07-2008
Ms_Chicana's Avatar
Ms_Chicana Ms_Chicana is offline
Gunner
 
Join Date: Jul 2004
Location: SFV, California
Posts: 1,968
Default Re: The Official "I AM STONED" sign-in sheet...

Quote:
Originally Posted by soy_ladiie View Post
i will neva eva eva eva eat a damn medicated kush brownie again
They don't even get me high. The candies also. I want to try the tea..
__________________
<SJ> i can use the shitter and be on here at the same time
<SJ> did that once

Love is like a flower; even the most beautiful kind dies.
-Till Lindemann
▄▀▄▀▄▀▄▀▄
Reply With Quote
  #66  
Old 06-08-2008
MZBROWNEYES's Avatar
MZBROWNEYES MZBROWNEYES is offline
Maestro
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 4,754
Default Re: The Official "I AM STONED" sign-in sheet...

No more of the peace i'm going to be herb free!
__________________
FUCK YOU
YOU
FUCKIN'
FUCk

Reply With Quote
  #67  
Old 06-08-2008
soy_ladiie
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: The Official "I AM STONED" sign-in sheet...

Quote:
Originally Posted by Ms_Chicana View Post
They don't even get me high. The candies also. I want to try the tea..
wow they have tea too? watcha theres a place on fig in highland park that has some good shit nomas que you gots to know peeps to get in
Reply With Quote
  #68  
Old 06-08-2008
MZBROWNEYES's Avatar
MZBROWNEYES MZBROWNEYES is offline
Maestro
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 4,754
Default Re: The Official "I AM STONED" sign-in sheet...

the candies are fucken disgusting! it's just the smell lol i don't think they're meant to give a high?
__________________
FUCK YOU
YOU
FUCKIN'
FUCk

Reply With Quote
  #69  
Old 06-08-2008
Ms_Chicana's Avatar
Ms_Chicana Ms_Chicana is offline
Gunner
 
Join Date: Jul 2004
Location: SFV, California
Posts: 1,968
Default Re: The Official "I AM STONED" sign-in sheet...

Quote:
Originally Posted by soy_ladiie View Post
wow they have tea too? watcha theres a place on fig in highland park that has some good shit nomas que you gots to know peeps to get in
yeah, this shop here next to a popular strip club. they have tea. 8ths are fucking cheap as fuck, i'm getting that when i get paid...

Quote:
Originally Posted by MZBROWNEYES View Post
the candies are fucken disgusting! it's just the smell lol i don't think they're meant to give a high?
idk, i got them for free, the first-timer special. they taste too much like weed lol
__________________
<SJ> i can use the shitter and be on here at the same time
<SJ> did that once

Love is like a flower; even the most beautiful kind dies.
-Till Lindemann
▄▀▄▀▄▀▄▀▄
Reply With Quote
  #70  
Old 06-11-2008
soy_ladiie
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: The Official "I AM STONED" sign-in sheet...

Quote:
Originally Posted by Ms_Chicana View Post
yeah, this shop here next to a popular strip club. they have tea. 8ths are fucking cheap as fuck, i'm getting that when i get paid...
pick me up
Reply With Quote
  #71  
Old 06-11-2008
Mousiie's Avatar
Mousiie Mousiie is offline
Veterano
 
Join Date: Jan 2007
Location: Planet Gliese 581
Posts: 8,003
Send a message via Yahoo to Mousiie
Default Re: The Official "I AM STONED" sign-in sheet...

Quote:
Originally Posted by soy_ladiie View Post
u shoud of seen me i was like ice cube on friday throwing water on my face and shit hoping it would help it go away...
This is why I loves ya..
__________________
Life is too short to focus on invisible notions..
Xompaqui Nican Tlaca!
Reply With Quote
  #72  
Old 06-11-2008
soy_ladiie
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: The Official "I AM STONED" sign-in sheet...

Quote:
Originally Posted by mrs mouse View Post
This is why I loves ya..
spank u's, spank u's
Reply With Quote
  #73  
Old 06-12-2008
Chicano_Widd_Shadez619 Chicano_Widd_Shadez619 is offline
Banned User
Maestro
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,389
Default Re: The Official "I AM STONED" sign-in sheet...

You all make me sick!!! pinchis drug abusers!!!
Reply With Quote
  #74  
Old 06-12-2008
soy_ladiie
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: The Official "I AM STONED" sign-in sheet...

Quote:
Originally Posted by Chicano_Widd_Shadez619 View Post
You all make me sick!!! pinchis drug abusers!!!
so i guess we wont be able high box it
Reply With Quote
  #75  
Old 06-12-2008
Chicano_Widd_Shadez619 Chicano_Widd_Shadez619 is offline
Banned User
Maestro
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,389
Default Re: The Official "I AM STONED" sign-in sheet...

dammn stoners MALOS!!! MALOS!! NINOS MALOS!!!
Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -7. The time now is 01:45 AM.


All the comments are property of their posters. Images, logo, content and design are copyright by SoyChicano.com. All Rights Reserved.