Soy Chicano Forums

Go Back   Soy Chicano Forums > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.36 seconds.
Search: Posts Made By: BTOWNMAMI239
Forum: Music 01-29-2018
Replies: 1,074
Sticky: music videos
Views: 48,033
Posted By BTOWNMAMI239
Re: music videos

oC-iYZL0lkI
Forum: Games 01-29-2018
Replies: 24,090
Views: 992,559
Posted By BTOWNMAMI239
Re: Post the most recent photo of yourself...

:p:p:cool: Gracias Ms Swisha' Sweet! ;)
Forum: Games 12-12-2017
Replies: 18,326
Views: 457,469
Posted By BTOWNMAMI239
Re: off topic conversation

Dec 19 creeping up on me like... aye!

Santo Tomas, can you hook a sista' up, please?
Forum: Games 12-12-2017
Replies: 13,266
Views: 515,977
Posted By BTOWNMAMI239
Re: Whats On Your Mind

Telepathic communications...
Forum: Music 12-12-2017
Replies: 1,074
Sticky: music videos
Views: 48,033
Posted By BTOWNMAMI239
Re: music videos

❤❤

ea4ovC_B6ow

I am in love with this song.. and even more so, the video. So simple yet very pleasing to my eyes.
Forum: Games 12-12-2017
Replies: 24,090
Views: 992,559
Posted By BTOWNMAMI239
Re: Post the most recent photo of yourself...

My latest selfie, taken about 3 weeks ago (I think). :)
Forum: Games 11-15-2017
Replies: 63,004
Views: 2,564,714
Posted By BTOWNMAMI239
Re: Tell us something about you.

x2!! Felicidades, Flaco. Best wishes to you and your new family. Oh the joys of parenthood that await you. :)


SAM: Looking forward to the holidays. There's so much to be thankful for.
Forum: General Discussion 11-01-2016
Replies: 27
Views: 3,515
Posted By BTOWNMAMI239
Re: Uber

Used uber for the first time while in Miami. Both times peeps were quiet. BOO!
Forum: Games 11-01-2016
Replies: 18,326
Views: 457,469
Posted By BTOWNMAMI239
Re: off topic conversation

Yay!! My order arrives today, can't wait!
Forum: Games 11-01-2016
Replies: 13,266
Views: 515,977
Posted By BTOWNMAMI239
Re: Whats On Your Mind

Miami nights
Forum: General Discussion 11-01-2016
Replies: 57
Views: 3,587
Posted By BTOWNMAMI239
Forum: Games 11-01-2016
Replies: 63,004
Views: 2,564,714
Posted By BTOWNMAMI239
Re: Tell us something about you.

I cut my hair.


Let's see, post a pic!!
Forum: Games 10-31-2016
Replies: 17,205
Views: 1,532,275
Posted By BTOWNMAMI239
Re: What you listening to?

Papii Arca!! <3

6T8q6Sx1KTI

"Entra, acomodate...
metete a mi cama, acurrucate..
siente las sabanas, si quieres en ellas pierdete..."
Forum: Games 10-31-2016
Replies: 13,266
Views: 515,977
Posted By BTOWNMAMI239
Re: Whats On Your Mind

My goofy ass needs to start wearing waterproof eyeliner. :rolleyes:
Forum: Games 10-31-2016
Replies: 1,295
Views: 41,514
Posted By BTOWNMAMI239
Re: Last text on your phone

LT: 'No vas a ir a jalar el ween hoy?'

:lol: :lol:
Forum: Games 10-31-2016
Replies: 63,004
Views: 2,564,714
Posted By BTOWNMAMI239
Re: Tell us something about you.

Finally did it, y'all! :mrgreen:

1302
Forum: Games 04-07-2016
Replies: 63,004
Views: 2,564,714
Posted By BTOWNMAMI239
Re: Tell us something about you.

Enjoyed the mini road trip through Central FLA this wkend. Took the back roads on the way up and got to see all the groves with the orange blossoms in full effect. :)

SAM: I love my Sunshine State...
Forum: Games 04-07-2016
Replies: 1,140
Views: 40,211
Posted By BTOWNMAMI239
Re: The Official "I AM STONED" sign-in sheet...

No aguantan nada! Lightweights! :lol:



I'm fkn LIT, at work and can FULLY function, unlike y'all nikkas..haha.

Enjoying my cup o' java. :mrgreen:
Forum: Games 04-05-2016
Replies: 63,004
Views: 2,564,714
Posted By BTOWNMAMI239
Re: Tell us something about you.

Me soo sleepy *yawns*
Forum: Games 04-05-2016
Replies: 602
Views: 53,516
Posted By BTOWNMAMI239
Re: Lyrics that show your mood.

"Look inside of my SOUL && you can find GOLD && maybe get RICH!"
Forum: Games 04-05-2016
Replies: 1,140
Views: 40,211
Posted By BTOWNMAMI239
Re: The Official "I AM STONED" sign-in sheet...

Can't wait to go home n toke before I hit up the beach. :mrgreen:
Forum: Games 04-05-2016
Replies: 13,266
Views: 515,977
Posted By BTOWNMAMI239
Re: Whats On Your Mind

Already in them triple digits and shit ain't even over yet. Still a month to go. #LetsGetIt
Forum: Games 04-05-2016
Replies: 795
Views: 25,107
Posted By BTOWNMAMI239
Re: Sippin On

^ Hell yeah!
Forum: Travel 04-05-2016
Replies: 564
Views: 21,382
Posted By BTOWNMAMI239
Re: Florida Raza!!!

^^ Pinche Soldier and your shit talkin asss.

Anywhooo.. 'Tis a BEAUTIFUL day in SoFlo.. Gonna take my babies to the beach after work. #GirlsTime
Forum: Travel 03-29-2016
Replies: 33
Views: 4,553
Posted By BTOWNMAMI239
Re: Bucket List Destinations

^^^ :lol: I still mean it & he still ain't take it back.. LOL!

Destination: have I mentioned Maldives?? :scratch:.. Well, I'd like to go there.

As well as:
- Nikko, Japan
- Ireland's Castles...
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 01:50 PM.


All the comments are property of their posters. Images, logo, content and design are copyright by SoyChicano.com. All Rights Reserved.