Soy Chicano Forums

Soy Chicano Forums (http://www.soychicano.com/index.php)
-   General Beauty (http://www.soychicano.com/forumdisplay.php?f=84)
-   -   Hairy Nipples (http://www.soychicano.com/showthread.php?t=27288)

R1CO 02-10-2007 10:46 PM

Hairy Nipples
 
LOL
you guys know how i always check out
peace luv and hairy nipple
well this got me thinkin lol do girls get hairs on there nipples
and is this common
i know this sounds stupid but its a ligit question

Dannie 02-10-2007 10:52 PM

Re: Hairy Nipples
 
I can say with honesty and pride (thank God) that I do NOT .. (lol) ..

ChicanoDan 02-10-2007 10:52 PM

Re: Hairy Nipples
 
yes they do.. the funniest is the wayward lost nipple hair... Just that ONE wild ass hair that you know wasn't there a minute ago but there it is out of nowhere and thick as a constipated shit.

What is the protocol on the wayward nipple hair ladies? do you want to know?

Should the guy keep it to himself?

Do we treat it like a bug... say don't move and squash it (or in this case pluck it?)

Good topic Rico

R1CO 02-10-2007 10:54 PM

Re: Hairy Nipples
 
^^^lol i'lll be damn if that wasnt a good reply lol

Dannie 02-10-2007 10:54 PM

Re: Hairy Nipples
 
Oh yeah .. great topic - WHAT THE HELL IS WRONG with your minds!! (lmao)

And Mr Dan I do NOT have one .. thanx to you I went and checked!!

ChicanoDan 02-10-2007 11:06 PM

Re: Hairy Nipples
 
Quote:

Originally Posted by just_dannie (Post 508882)
Oh yeah .. great topic - WHAT THE HELL IS WRONG with your minds!! (lmao)

And Mr Dan I do NOT have one .. thanx to you I went and checked!!


I need proof..

BTW the renegade nipple hair can appear at anytime... I would go check again because they have been known to sprout when least expected....

And I need proof

SDx 02-10-2007 11:13 PM

Re: Hairy Nipples
 
my gf has one...i think she shaves it off from time to time, cuz i don't always see it

then again, i do use glasses...

Dannie 02-10-2007 11:15 PM

Re: Hairy Nipples
 
That's not funny dude .. are you for real about them just SPROUTING out like that? Or are you just messing around? Cuz I'm gonna ask someone - I don't know WHO, but I'll find out tomorrow!! Eww .. if that EVER happens to me, I'm plucking - and using Nair for good measure!! That's gross!!

And NO proof!! My word is my bond - THAT is more than sufficient!! (lol)

ChicanoDan 02-10-2007 11:18 PM

Re: Hairy Nipples
 
I wouldn't shit you your my favoritr turd...

Of course they do, have you never had a wild hair any where?? Like on your arm or out of a mole?? You must be a pup still if you haven't had the inconvenient wild hair or too....

And I trust no one's word.. This is not a faith based initiative.. until proven other wise nipple hair will be assumed.

Dannie 02-10-2007 11:22 PM

Re: Hairy Nipples
 
I'm anything but a pup .. but now I'm gonna have to find out about this stray hair stuff .. like a person doesn't have ENOUGH to worry about without something like THIS to be popping up!! Damn!!

But I'm pretty in tune with my body and I'd KNOW if I did .. wouldn't I?!!

ChicanoDan 02-10-2007 11:23 PM

Re: Hairy Nipples
 
ANd ... I need proof

Dannie 02-10-2007 11:23 PM

Re: Hairy Nipples
 
Not happening ..

R1CO 02-10-2007 11:26 PM

Re: Hairy Nipples
 
Hmmmm some one here seems so conserned lol
should we assume some one has chubbaca nipples

ChicanoDan 02-10-2007 11:26 PM

Re: Hairy Nipples
 
Ok we'll just have to assume that you are one that has....

No shame some of us are just more hairy then others it's ok we all deal with it one way or another :)

Dannie 02-10-2007 11:29 PM

Re: Hairy Nipples
 
I'm good with ya'll assuming what ya will .. I can live with that!! haha!!

ChicanoDan 02-10-2007 11:32 PM

Re: Hairy Nipples
 
No problem Chewie... :)

FreedomNow 02-10-2007 11:34 PM

Re: Hairy Nipples
 
hairy nipples! hhahahahahahhda

Dannie 02-10-2007 11:36 PM

Re: Hairy Nipples
 
Okay, you guys are full of shit!! I just got off the phone with my aunt - she's a nurse practioner .. she said that although SOME women have this, it is not necessarily true for everyone - so there!! I'm fine - I just wanna thank you for the UNnecessary worry!! I'm sorry ya'll have hairy women - thank God it's NOT a problem we all have to be worrying over!!

You guys are just WRONG in your heads!!

FreedomNow 02-10-2007 11:38 PM

Re: Hairy Nipples
 
hairy nipples r genetic...































to nurses....... hahhahahaha

ChicanoDan 02-10-2007 11:42 PM

Re: Hairy Nipples
 
Quote:

Originally Posted by just_dannie (Post 508909)
Okay, you guys are full of shit!! I just got off the phone with my aunt - she's a nurse practioner .. she said that although SOME women have this, it is not necessarily true for everyone - so there!! I'm fine - I just wanna thank you for the UNnecessary worry!! I'm sorry ya'll have hairy women - thank God it's NOT a problem we all have to be worrying over!!

You guys are just WRONG in your heads!!


I'm going to laugh my balls off when the renegade nipple hair pops up on Ya... I f it hasn't already... Maybe time for another inspection?

and of course... I'm gonna need proof

MuchoMuyKrazy 02-11-2007 12:24 AM

Re: Hairy Nipples
 
lmao........ur just mad cuz u got one growin out ur butt..............lmao :lol:

so wrong so wrong *shakes head*
i luv the show proof i think that had me laughin the most

El Cocinero 02-11-2007 12:30 AM

Re: Hairy Nipples
 
MMK...got hairy nipples?

MuchoMuyKrazy 02-11-2007 12:32 AM

Re: Hairy Nipples
 
not yet when i get them i'll post them up :lol:
but my viejo has some nasty hairy pimples on his ass.......next time he logs on u can ask him :lol:

El Cocinero 02-11-2007 12:34 AM

Re: Hairy Nipples
 
I sure will...:lol:


I remember suckin on some hynas nipples and there was a pelo on it.....I bit it off :lol:

MuchoMuyKrazy 02-11-2007 12:45 AM

Re: Hairy Nipples
 
lmao.....did u put it in her food after.....just to get even? :lol:


All times are GMT -7. The time now is 11:52 PM.


All the comments are property of their posters. Images, logo, content and design are copyright by SoyChicano.com. All Rights Reserved.